Комплексные компьютерные
решения
г. Винница. ул. Келецкая 61А
тел. +38(0432)550 950
+38(0432)554 408
моб. +38(063)863 78 03
сервис. +38(068)574 82 16

Анонс відеокарти NVIDIA Quadro Pro на конференції SIGGRAPH 2016

Компанія NVIDIA в рамках конференції для графічних дизайнерів і аніматорів SIGGRAPH 2016, яка проходить на цьому тижні, продемонструвала можливості нової платформи Quadro Pascal. На заході розробники NVIDIA представили професійні відеокарти Quadro P6000 і Quadro P5000, зазначивши, що вони є першими графічними прискорювачами серії Quadro, побудованими на графічних процесорах з архітектурою Pascal.

NVIDIA Quadro P6000 містить 3840 ядер CUDA, 24 ГБ відеопам’яті GDDR5X, відрізняється швидкістю обчислень одинарної точності в 12 терафлопс, завдяки чому дизайнери зможуть працювати над складними проектами вдвічі більшого розміру. Рівень енергоспоживання відеокарти NVIDIA Quadro P6000 становить 250 Вт. Тим часом відеокарта NVIDIA P5000 із 2560 ядрами CUDA отримала 16 ГБ відеопам’яті GDDR5X і 8,9 терафлопса обчислювальної потужності.

Відеокарта NVIDIA Quadro P6000

«Наші дизайнери часто працюють з наборами даних розміром 50 ГБ і більше, — каже Стів Мей, технічний директор PIXAR. — Можливість інтерактивно візуалізувати сцени такого розміру дозволяє нашим дизайнерам швидше приймати рішення. З нетерпінням чекаємо випробувань Pascal на міцність і сподіваємося, що віддача буде величезною».

В рамках виставки розробники компанії також докладніше розповіли про NVIDIA OptiX 4 — новітню версію движка трасування променів з GPU, завдяки якій дизайнери зможуть проводити швидкий інтерактивний рендеринг для сцен з розміром до 64 ГБ.

Відеокарта NVIDIA Quadro P6000

Фахівці також згадали і про можливості VRWorks 360 Video SDK, завдяки яким VR-дизайнери зможуть створювати додатки для захоплення, зшивання і стрімінгу 4K-відеопотоків з багатокамерних установок, а також створювати 360-градусні об’ємні відео.

Технологія Iray VR дозволить забезпечити фотореалістичне зображення віртуальної реальності. За словами розробників, це дозволить дизайнерам по-новому поглянути на свої творіння, оскільки матимуть можливість розглядати їх з різних точок огляду. У Iray VR застосовується технологія світлового поля, що сприяє точному фізичному рендерингу в інтерактивній віртуальної реальності.

На стенді NVIDIA в рамках проведення SIGGRAPH всі бажаючі змогли побачити і випробувати перший в світі 3D-симулятор олійного живопису в реальному часі від Adobe Research, подивитися на демонстрацію зшивання 4K-відео в реальному часі за допомогою SDK VRWorks 360 Video, а також подивитися демо оновленого движка з GPU-прискоренням і новими плагінами Iray.

Відеокарта NVIDIA Quadro P6000

Як повідомляють розробники NVIDIA, нові графічні процесори Quadro на базі Pascal будуть доступні у всіх провідних OEM-виробників та інтеграторів. Крім того, NVIDIA повідомила розробникам VR-додатків, що трохи пізніше в цьому році ті зможуть завантажити SDK VRWorks 360 Video. Для цього всім бажаючим необхідно зареєструватися на сторінці розробників VRWorks, після чого можна буде отримати повідомлення про випуск SDK 360 Video.

Iray VR буде доступний вже цієї осені в бета-версії для замовників DGX-1 і Quadro VCA. Всі доступні на сьогодні відеокарти GeForce від nVidia, а також їх нереференсні версії ви можете придбати у магазині комп’ютерної техніки Енрон у Вінниці. На сайті інтернет-магазину Сконто також можна купити відеокарти nVidia GeForce, не відриваючись від невідкладних справ.